REKLAMACJE/ZWROTY
Nie jesteś zadowolona z zakupu? Otrzymałaś uszkodzony towar lub ujawniła się wada w trakcie używania? A może zamówiłaś zły rozmiar? Nie martw się – czasami tak się zdarza. Na szczęście możesz skorzystać z prawa do reklamacji lub zwrotu. Na odstąpienie od umowy masz 14 dni od momentu otrzymania paczki.
Jak dokonać zwrotu?
Zapakuj zwracane lub reklamowane przedmioty. Pamiętaj, że zwracana odzież nie może nosić śladów użytkowania. Do paczki dołącz paragon, będący dowodem zakupu oraz „Formularz odstąpienia od umowy” lub „Formularz reklamacyjny”. Zadbaj o to, by wysyłane przedmioty nie zostały uszkodzone w trakcie transportu. Radzimy, by wysyłać paczki z potwierdzeniem nadania – dzięki temu można odzyskać pieniądze w przypadku zagubienia przesyłki.
W przypadku chęci dokonania zwrotu towaru, który otrzymali Państwo z wadami bez wcześniejszego użytkowania - zwrot reklamacyjny - prosimy w pierwszej kolejności o przesłanie zdjęć oraz opisu wad na adres e-mail: kontakt@apparelbutik.pl
Gdzie wysłać towar?
APPAREL BUTIK
ul. Kazimierza Wielkiego 40, 30-074 Kraków
tel. 885911106
email: kontakt@apparelbutik.pl
Czy mogę wysłać paczkę za pobraniem?
Nie. W butiku Apparel nie obsługujemy tego rodzaju zwrotów.
Kiedy i w jaki sposób otrzymam zwrot środków ze zwrotu?
Pieniądze prześlemy na Twoje konto bankowe zaraz po rozpatrzeniu reklamacji. Na rozpatrzenie reklamacji mamy 14 dni.
Jak zostanie rozpatrzona reklamacja rzeczy, które już były użytkowane?
Reklamowany towar zostanie naprawiony lub wymieniony na nowy jeśli wada nie wynika z normalnego użytkowania. Gdy to nie będzie możliwe, to zwrócimy Ci pieniądze.
Jak zostanie rozpatrzony zwrot reklamacyjny?
Po weryfikacji przez naszego pracownika przesłanych przez Państwa mailem informacji otrzymają Państwo wiadomość o dalszych krokach. Przypominamy, iż proces pakowania w naszej firmie jest monitorowany dla ułatwienia rozstrzygania sporów.
Szukasz szczegółowych informacji dotyczących odstąpienia od umowy?
Jeśli tak, to zapraszamy do zapoznania się z naszym regulaminem.
Masz pytania dotyczące zwrotu lub reklamacji?
Skontaktuj się z nami, a my zrobimy wszystko, by rozwiązać Twój problem.